• GRATIS VERZENDING

    Op alle bestellingen

  • 2 - 4 WERKDAGEN LEVERTIJD

    Snelle levering op werkdagen

  • VEILIGE BETALINGEN

    Goedgekeurd door ICEPAY

  • 365 DAGEN RETOURRECHT

    Geld terug-garantie gedurende een jaar

  • HULP NODIG?

    support@muurstickerplus.nl


fragt kun 29kr
gratis over 500kr

leveringstid 2-4
hverdage

365 dages
fuld returret

vi er e-mærket
din sikkerhed

Neem contact op met de supportafdeling

 

Openingstijden
Maandag - vrijdag: 10.00-18.00

Vaak gestelde vragen

Waar kunnen muurstickers gebruikt worden?

Behalve op ruwe muren van baksteen kunnen muurstickers aangebracht worden op heel wat oppervlakken zoals zaagselmuren, glas, gladde muren van baksteen, witgoed en hout. Dit is mogelijk omdat we enkel hoogkwalitatieve folie van de vooraanstaande producent 3M gebruiken. Mocht u vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantendienst. Als u nog twijfels hebt nadat u contact met ons hebt opgenomen, sturen we u graag een gratis sample. Zo kan u zelf kijken hoe het werkt voor u een bestelling plaatst. Neem contact op met onze klantendienst op deze pagina om een gratis sample te ontvangen.

Kunnen muurstickers opnieuw verwijderd worden zonder sporen achter te laten op de muur?

Uiteraard. Zoals hierboven reeds vermeld, maken we enkel gebruik van uiterst flexibele, hoogkwalitatieve folie van 3M en Orafol.

Kan een muursticker eenvoudig aangebracht worden?

Het lijkt heel erg op het ophangen van een gewone poster. Het is dus redelijk eenvoudig. Voor grotere muurstickers raden we echter aan om deze taak ten minste met twee personen uit te voeren.

Kan ik mijn muurstickers in open lucht aanbrengen?

Uiteraard. U kunt hem bv. op uw auto, brievenbus, voordeur, enz. aanbrengen.

Bestaan muurstickers uit een of meerdere stukken?

Onze muurstickers bestaan allemaal uit een stuk. Zoals hierboven reeds vermeld, lijkt het sterk op het ophangen van een gewone poster. In dit geval worden de stukken echter samengebracht op een aanbrengtape.

Hoe kan ik wisselen naar een ander(e) formaat/variant?

Daarvoor hoeft u de items enkel terug te sturen naar ons terugstuuradres dat u kunt vinden in onze bedrijfsvoorwaarden. Om uw teruggestuurde bestelling zo snel mogelijk te kunnen behandelen, vragen we u om een mail te sturen naar: support@muurstickerplus.nl met uw bestelreferentie, het trackingnummer van uw pakketje en informatie over welke muursticker(s) u daarvoor in de plaats wenst te ontvangen. We sturen u een link naar een pagina waar u de extra kosten kunt betalen als uw bestelling duurder geworden is of waar u om terugbetaling kunt vragen als de bestelling nu goedkoper is.

Hoe stuur ik een item terug?

Daarvoor hoeft u uw items enkel terug te sturen naar ons terugstuuradres dat u kunt vinden in onze bedrijfsvoorwaarden. Om uw teruggestuurde bestelling zo snel mogelijk te kunnen behandelen, vragen we u om een mail te sturen naar: support@muurstickerplus.nl met de melding dat u uw bestelling wenst terug te sturen. Vermeld ook uw bestelreferentie en het trackingnummer van uw pakketje a.u.b. Als we u pakketje ontvangen hebben duurt het normaal gezien 2 werkdagen (maximaal 4) voor uw terugbetaling verwerkt is.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Wat is er aan de hand?

Heb je niet gevonden waar je naar zocht?

We kunnen ook speciale bestellingen maken. Mail ons op support@muurstickerplus.nl

Naar de top